Gå til innhold

Hva sier neglene om mennesker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen formening om det sier mer om mennesker?

Ser ofte folk som nibiter på negler og syntes de ser nervøs ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pene og velstelte negler og hender sier en del om et menneske mener jeg og anser det som veldig viktig.

Man får et mer "sjuskete" inntrykk av noen som ikke tar vare på hender og negler, som jo er noe alle ser.

Skrevet

Ordentlig "vellstelte" negler og hender sier meg at dette er en forfengelig person som legger stor vekt på det ytre.

Lange falske negler forbinder jeg med veldig overfladiske mennesker.

Neglebiting forbinder jeg med nervøsitet.

Korte slitte oppskrapede negler og hender forbinder jeg med aktive mennesker som prioriterer det meste forran utseende.

Skrevet

Jeg klipper neglene når di blir for lange, da klipper jeg de helt ned. Jeg har ikke tid til å fikse dem hele tiden. Jeg har tykke negler som ikke sliter seg ned av seg selv.I mitt yrke einer det seg svert lite med lange perfekte negler.

Hva sier dette om meg?

Skrevet

amen poamin!

lange negler er det styggeste jeg ser.

Skrevet

lange negler er det samme som å opprette en togbane for bakterier oss mennesker imellom. æææææææææsj. tenk på alle busemennene og fandenskapet som henger fast under der (leser jo at det er helt normalt å spise busemenner og diverse her inne)

klipp neglene for pokker!

Skrevet

lange negler er kjempefint.. spesiellt sånne du får støpt.

etter at jeg fikk bebis, så klipper jeg dem helt ned. praktisk

Skrevet

Har ikke så mye formening når det gjelder å bite negler eller ikke, men støpte negler/akrylnegler er bare blodharry.

Skrevet

Jeg håper ikke at neglene sier for mye om et menneske, for mine er stygge!

Skrevet

Det sier ikke alltid noe om helsetilstanden da... Mine er stygge fordi jeg biter dem, andre kan ha fine fordi de har falske eller får ofte manikyr.

Skrevet

Mulig de sier noe om helsen, men om dine er perfekte tviler jeg på at de sier serlig mye om den mentale helsen.

Skrevet

Det har jeg også hørt;) Men mine er kun stygge fordi jeg biter da he he...

Skrevet

Jeg biter kun 5 av mine 10 negler, hva sier det om meg da?

Skrevet

Jeg biter kun 5 av mine 10 negler, hva sier det om meg da?

Skrevet

MOOHAHAHA

Hva da med oss seksuellt undertrykte mennesker som ikke biter negler? Hvordan kompenserer vi?

Skrevet

Det verste som finnes er iallefall de med lange klør som har gjort "fransk manikyr" helt på egenhånd, ser veldig ustelt ut.

Takke meg til kortklipte og rene negler:-)!

Skrevet

Skitt rand under neglene er noe av det værste jeg ser. Æsj. Samme med nikotingule negler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...