Gå til innhold

Hva kan dette komme av?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er over 6mnd siden jeg fødte og har ikke hatt mensen etter dette... fikk satt inn spiral for 3-4mnd siden og hadde ikke sex før det.

Men i går når jeg var på do,så kom det blod på papiret. men ikke noe mer enn dette....

 

begynte jo selvfølgelig å tenke at jeg er gravid og at dette var en festeblødning...hvorfor ellers skulle jeg bare blø den ene flekken?

tok en grviditetstest for 2 uker siden som var negativ. men vet ikke jeg. hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan noen legge dette inn på skravle?

Skrevet

ammer du? natt også?

thats why

 

Skrevet

HI her.

Jeg ammer en gang om kvelden og en gang om morgenen.

vet at amming kan være grunn for at man ikke får mensen igjen.

Men hvorfor det bitte lille i går?

Skrevet

Nå er det lagt inn. Men vet ikke svaret på det du spurte om....

kanskje du får mindre mens av spiral?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...