chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Og der var et aktivt lite barn inni magen min, snurret rundt og rundt=) Er 11+3 i dag og dette var godt å se!!! Nå er det bare å roe ned å venne seg til tanken, har vanskelig for å skjønne denne gangen at det faktisk er slik at jeg er gravid=)Hehe... Ingenting viser på magen, bruker samme klærne osv.... håper den kommer litt snart=)
babysjuk82 Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 D var bra:-) eg ska på ul når eg e rundt 10uker.ka kan eg forvente meg og se?
Rascal_4.11<3 Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Så gøy da Da er det jo mulig og slappe av og bare glede seg til magen kommer da.Heldig du er... =)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2008 Babysjuk82... Du kan vel vente å se en bitte liten baby tror jeg=) Jeg var på UL i uke 8 og da var det bare en reke/peanøtt.. Og i går var det plutselig en baby inni der, rart dette her. Masse lykke til på UL Dollface... ja nå skal jeg prøve å slappe av =) Nyte svangerskapet, selv om det ikke er helt enkelt nå før noen vet det, ingenting viser osv.... Men den tid kommer vel når jeg er møkk lei magen som er i veien for alt og bare vil ha ut barnet=)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Så bra at alt var i orden!!!!! Ja nå kan du slappe av, mikroskopisk sjanse for at det går galt nå som du har kommet så langt og sett at alt er i orden! Hos meg kom magen ifull fart i uke 17. hadde fått litt mage frem til da også, men det var da den "eksploderte". Kos deg masse med spiren i magen din og så ser vi deg på 2 tri snart!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. februar 2008 Takk bjørnen=) Ja tasler meg over til helgen=) Gleder meg til å endelig kunne bytte igen, og når jeg tenker etter så føler jeg at jeg ikke har vert så lenge på 1.tri=) Hehe.... Alt var bra ja og SKAL klare å slappe meg ned litt snart=) Håper min begynner og komme snart... vi snakkes=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå