kropp Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Gjerne tlfnummer takk:-) Mange som snakker om dette og er veldig nysgjerrig på dette!
Gemini7 Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Har hatt suksess med å ringe team eth, et av nummerene dit er 829 95 229! Lykke til:)
Babyønske �� Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Jeg har også ringt til eth. Det er forskjellige tlf nr dit, men de har en hjemmeside der alle nr står. www.eth.no
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 gidder du seriøst bruke penger på det? det er sviiiiiiindyrt..
Gemini7 Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Det koster riktignok 25 kr i minuttet, men både Elisabeth (eth) og hennes medarbeidere i team eth er kjente for å være raske og konsise, drar ikke ut tiden. Eth har også blitt testet av journalister 2 ganger uten at hun visste det selv og fikk meget gode skussmål, nemlig at hun var treffsikker, rask og vennlig. Jeg har ringt 1 gang og snakket med eth selv, hun sa veldig mye som stemte om min konkrete situasjon da, og også om min fremtid, som jeg er veldig spent på. Har videre snakket med ei annen ei hos team eth 2 ganger, hun er spes flink til å se ting som er blitt borte (hun var på det nr jeg nevnte over) og hun er bare helt skremmende flink. Mistet forlovelsesringen min ene gangen, oghun fortalte meg med en gang at datteren min hadde tatt den fra bordet hvor jeg pleier legge den og puttet den i en sprekk i sofaen- alt stemte. Hun brukte 2, max 3 min!! Dvs at jeg betalte mellom 50 og 75 kr for å få igjen forlovelsesringen min, og for meg var det abs verdt den prisen!! Senere fant jeg ikke igjen en dyr kjole, så da ringte jeg henne igjen. Da sa hun at den lå sammenkrøllet i en bag i et mørkt rom- veldig effektiv til å svare da også, og ganske riktig, fant den i kjellerboden i bagen min.. Om man velger å bruke penger på dette avhenger vel av hvor viktig det er å få et svar for hver enkelt i spesielle situasjoner. For meg var det veldig viktig å få tilbake ringen min, og senere også den kjolen som jeg trengte akkurat da i en spes anledn og som var ganske dyr. Da synes jeg ikke det er dyrt å betale noen mellom 50 og 100 kr for å fortelle deg nøyaktig hvor det er. I tillegg så er dte jo kjempespennende å snakke med en synsk. Hver enkelt får jo vurdere om de synes det er verdt prisen. Da jeg snakket med eth om min daværende situasjon var jeg ganske fortvilet- hadde søkt jobber i flere mnd uten å få noe faglig relevant. I tillegg løp leiekontrakten vår på leil ut i juli, og vi MÅTTE finne en leil å kjøpe (noe som ikke var bare enkelt som førstegangsetablerere i Oslo i fjor med det prisnivået). Jeg ringte henne i mai, da begynte det å brenne under bena på oss, og jeg var sykt stresset over at ting ikke hadde ordnet seg enda (hadde jo tross alt barn å forsørge, kun midlertidig jobb og vi mått jo ha et sted å bo). Så i den situasjonen var det betryggende å snakke med noen som kunne gi meg et visst svar, hun så leilighetskjøpet i nær fremtid, omgivelsene stemte, stor oppussing stemte, barnvennlig omr stemte, hunså at intervjuet jeg skulle på neste dag gikk bra, men at det ikke var jobben jeg egentlig ville ha. Hun så tom at jeg ville få den jobben jeg hadde aller mest lyst på, og det gjorde jeg, noen uker senere. Så jeg var abs villig til å betale ca 200 kr i den situasjonen for å få et svar, alt var bare uvisshet for meg, holdt på å bli gal. Men det skal jo sies at jeg visste en del om eth på forhånd, og jeg hadde nok ikke ringt hvem som helst av de man finner på nett. Visste at hun hadde noe å fare med.
Gemini7 Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Forresten så kom jeg på at en som kaller seg Ayla også har godt ry på seg, en ydmyk og jordnær (ja, faktisk;)) middelaldrende dame som også er kjent for å være rask:) Hun har nr 829 98 057. Si gjerne fra hvordan det går da, hvis du skal ringe, Kropp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå