dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Har slitt mye med menssmerter men nå er de jo her konstant... Hadde det i går kveld og våknet kl 5 i dag og fikk ikke sove igjen. Vil jo ikek gi seg... Gubben maser om at jeg skal ringe JM,men de sier sikkert bare at det er helt normalt?! Slitsomt når det er så konstant. Er 15+ 0 forresten Noen tips?
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 da er vi to. masse smerter her og. var slik i hele forrige svangerskap. de fant aldri noe. var på tidlig ul denne gangen. alt så bra ut. er 17 uker og like ille ennå. jeg må vel regne med at det ikke blir borte før etter fødsel denne gangen også. vondt og slitsomt ja. får jeg noen ordentlig forklaring nei. så da får jeg bare gå sånn da. får bare satse på at det går bra denne gangen og. har ingen tips dessverre.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 De fleste har litt menssmerter i svangerskapet, og det er gjerne fordi alt strekker, utvider og omrokkeres i magen nå under svangerskapet. Men hvis du er urolig for det, ring jordmor og hør. Bedre å være på den sikre siden
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2008 Jeg snakker ikke om litt menssmerter egentlig. Det har jeg hatt hele tiden. Mer kramper så jeg nesten ikke kan stå på beina... Ringte Ullevål nå da og fikk beskjed om å holde sengen og ikke gjøre en dritt. De var redde for at jeg kunne abortere når jeg hadde så mye smerter så tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå