Gå til innhold

10 mnd- hvordan ser dagene deres ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg på rutiner med spising og soving. Og hva gjør dere utenom sove og spise? Hvor aktive er barna og hva leker dere sammen?

Har en på 7,5 mnd, men vurderer å passe et barn på 10 mnd. Derfor lurer jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi er 10,5 mnd.

Får pupp 06 og så koser vi litt i senga før vi står opp ca 07. Går på badet, steller babyen og så dusjer jeg. Leker litt i stua før forkost i halv 9 tiden. Da spiser hun skive. Første hvil er fra 09-10.

Etter første hvil drar vi ofte ut på noe. Feks babysang, i åpen barnehage, ut på tur i vogna, på butikken eller på besøk til noen. Spiser lunsj ca 11.30. Får pupp 12.30 Andre hvil er fra 13-15.

Spiser middag 15.30. Etter dette er vi som oftest hjemme. Leker i stua. Favoritten hennes er å rydde utav skuffer og skap, eller rydde ut av og opp igjen alle lekene i lekekassen. Og så syens hun det er veldig stas å få hjelp til å gå rundt. Hun er veldig aktiv og krever en del oppmerksomhet. Men det er sikkert lettere når en har to for da holder de hverandre mer med selskap. Noen ettermiddager tar vi en tur ut i vogna, feks ned i byen eller vi går til andedammen og mater endene. Hun synes det er stor stas med dyr!

Dagene går i ett og det skjer noe nytt hver dag. Koser oss masse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...