ღDidrikmamsenღ Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Er de helt greie elr? Var en kjapptur innom ikea på lørdag å så på målene bare. Er kvaliteten helt ok elr? De er jo ikke så dyre tenker jeg på
Sessa ruger igjen... Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Har en fra ikea og den er kjempe fin... Kommer sikkert litt ann på hvor mye du skal bruke den. Svigers har sånn på hytta og de er veldig røffe (svigerfar) og litt uforsiktige når de tar den opp og ned og den har blitt ødelagt. Jeg vil si at kvalitet og pris henger sammen her, men at den fungerer helt fint om man behandler den slik den er ment og behandles!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2008 Er bare så vi har å trekke ned på kveldene, så blir nok ikke så mye slitt hehe. Jeg sitter å sykler i stua på kveldene og naboene og alle som er ute å går ser rett inn. Liker ikke det hehe. Tror jeg prøver de jeg =)
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Vi har de på alle vinduene,minus soveromma:) Er fornøyd med de,har ikkehatt problemer:)
Sessa ruger igjen... Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Da er de helt perfekte. Pass på å ta de opp om morgenen. Frøkna elsker å dra i alle persienner i har hvis vi glemmer ta de opp. Tror svigerfar er over gjennomsnittet røff i behandlingen med de på hytta, altså... Lykke til med syklingen!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. februar 2008 Hehe, det skal jeg huske =) Takk for sykkelstøtte hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå