Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Vesla 6mnd bæsjer flere ganger om dagen (er det normalt forresten?) og vi plages med at (særlig om natta da bleien først er fylt opp med urin) bleiene alltid lekker. Jeg er så lei av å våkne opp med en baby med nattisen full av bæsj... Har prøvd flere bleier som etter kg skal være passe og som er passe i str. Noen tips?
Marolla Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 gir dere malt i grøten? Kanskje trappe ned på den? Vi bruker lidlbleier. De er de eneste som tar unna.
*1+1=2 små* Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 hmm jeg bruker Lidl bleiene og er fornøyd, men så klart hvis bleie først er fuull med urin sliter den å holde masse bæsj i tillegg...men hvis du ammer om natta kan du vel skifte på henne?! Håper du finner bleier som funker for deg:) Tror forresten bæsj flere ganger om dagen er like vanlig som lite bæsj hvis man ammer!
loveandmarriage Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Jeg er ikke fornøyd med Lidl bleiene. Lukter urin med en gang, og blir fort "fulle. " (men så bra at noen andre liker de) Jeg er faktisk mest fornøyd med First Price sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå