Gå til innhold

meg og lille vampyr......


stolt mamma t to jenter+ spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, Jeg lurer på hvordan det gikk hos legen i går. JEg har hatt det på samme måten som deg en stund og lurer på hvba det kan være. Har ikke kommet meg til legen liksom:)

Håper du ser denne meldingen og har lyst til å svare meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei:) Ja, jeg ser alt vet du, ha ha:)

 

Gikk helt greit hos legen. De finner ikke noe virus, ikke noe på de vattpinnene de stikker i halsen min (er det streptokokker de kikker etter der kanskje?) og ikke noe i blodprøvene mine.

 

De tok en hel haug med prøver av meg forrige gang jeg var der (bl.a. allergi, cøliaki, stoffskifte pga stor skjoldbruskkjertel osv), men resultatene viste ingenting unormalt.

 

Han kjente på halsen, kikka i den og i øra. Litt hovne mandler men det var det sa han.

 

Resultatet ble: kanskje det var en halskatarr som ikke slapp tak, fikk antibiotika.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...