Myra Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Noen som har opplevd å ikke ha eggløsning? Har prøvd å bli gravid i noen måneder og fant til slutt ut at jeg skulle kjøpe eggløsningstest. Den hadde ingen utslag denne perioden. Jeg er 40 år og har en sønn på 2,5 år. Skulle gjerne hatt en liten til, men føler det begynner å haste. Noen som har opplevd det samme?
Prinsemammaen Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Jeg har aldri fått positivt utslag på eggløsningstester. Prøvde de billigstrimlene. Men ifølge tempingen så har jeg hatt eggløsning de syklusene jeg har brukt eggløsningstester. Jeg sverger til temping, stoler mer på det... Kan se på den også om jeg har manglende EL en syklus...
Lala & Po Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Hei Myra. Jeg hadde ikke eggløsning når jeg sluttet med p-piller etter 13 år. Fikk ikke mensen på nesten ett år. Ikke undervektig eller annet som skulle tilsi det.... Ble litt bekymret og begynte hos akupunktør som mente han skulle "få i gang syklusen". Etter noen ganger var jeg gravid! Så ihvertfall 1 egg fikk han fart på Vet ikke om dette kanskje kan være noe for deg? Ville bare lufte det. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå