Gå til innhold

hjelp!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en type da.

er kjempe glad i han og sånt, men!

i går så lå jeg i armkroken hans. og mitt barn kom bort og, for å kose. ser etter på at han er litt hard i buksen.

ble rett og slett kvalm.

har selv blitt missbrukt seksuelt.

er liv redd for mitt barn. vil ikke at noe sånt skal skje med mitt barn.

uff. vet ikke hva jeg skal gjøre.

ble litt rotete skrevet, men jaja

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har noen råd til meg?

Skrevet

Hmm jeg er litt usikker på hva jeg skal si, men når jeg leste innlegget ditt så tenkte jeg at du lå jo i armkroken hans og at det nok var deg han var påvirket av, at barnet ditt kom for å kose var forhåpentligvis ikke grunnen til at han var hard..Jeg mener om han var pedofil og ble hard av ett barn ville han ha gjort veldig mye for å skjule at han faktisk var hard tror du ikke?

Jeg vet jo ikke men for meg virker det bare som om han var tent på deg og ikke helt klarte skjule det selv om barnet ditt kom for å kose med dere.

Du kan jo forsiktig spørre han om han var veldig tent på deg i går feks eller noe?

Skrevet

ja, det kan jo hende. håper det.

takk for svar:-)

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Det værste vi kan tenke oss er at det skjer noe med barna våre. Det at du selv har blitt misbrukt gjør jo at du har enda større angst for at dette skal skje barnet ditt, og jeg skjønner godt at du blei kvalm av det som skjedde. Men sjansen er nok veldig liten at det var pga seksuell opphisselse pga barnet ditt. Menn får faktisk ereksjon ofte, og da uten at de ser noe de liker. Du lå jo i armkroken hans, og da er det vel naturlig at spenningen bygger seg opp, og når blodomstrømningen er i gang så kan den bli hard selv om man blir avbrutt fordi man ikke har kontroll over blodet.

Gjest anouschka with Love
Skrevet

Bra forklaringer fra Tiger'n og Riga. Skjønner deg anonym. Dette har vært min skrekk i alle år også. Har en stor gutt på 10 år og fikk voldsomme tvangstanker rundt dette fra jeg var 19 år (han ble født). Har blitt mye bedre hos meg men ennå så har jeg en uro inni meg og en angst for at noen skal skade barna mine på en syk måte.

Er så vondt!!

Takk for gode forklaringer fra en som skvetter til når jeg leser sånne innlegg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...