Gjest Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Vi har bestillt en 4 dagers tur til Disneyland Paris, og skal bo på barnas drømmehotell!!!!!.-) tror nesten jeg gleder meg mere enn ungene!!!!:-) har vært der en gang før med de to eldste, og nå er minsten stor nok for 4 dager i "himmeln".-) guuuuuuuuuuuuuud som jeg gleder meg!!!weeeeeeeeeeeeeeeeeee
ღDidrikmamsenღ Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Ohh!! Det hørtes kjempegøy ut da!! Ble det dyrt elr?
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 bestillte først via Ving, men de skulle ha 24000 for hele pakka!! Bestillte heller derfor hotell og fly selv, og da kom det på ca 19 000...mye penger, men er veldig verdt det:-) fått så veldig avsmak på chartertur til syden etter disse programmene, hehe:) og er jo fantastisk for ungene:-) gleeeeeeeeeeeeeeder meg, er ingen ski/ hytte person heller, så passer meg ypperlig! siste dagen tar vi toget til Paris også som sist, gutta likte godt sightseeing der pga alt er så forseggjort i Paris med pynt på broer mm. Arti at de setter pris på sånt! Flere som har vært på sånne typer ferie med barn, erfaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå