Trinity79 Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Kjenner at jeg er veldig glad for å høre til inne på 3. trimester, men der er det nesten bare innlegg om slimpropper, fødselshistorier, og at folk er leie fordi de er på "overtid"...Jeg føler det er leeenge til jeg er der liksom...er bare i uke 30;-) Og håper jeg klarer å holde babyen min inni magen i minst 9 uker til;-) Lykke til, og ha en fin dag dere andre her inne på 2. trimester;-)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Jeg er stein klar for å komme over i siste del av svangerskapet, kommer over om 1 uke, juhu!!!!!!!! Men ja har merket som du(for jeg sniker meg inn jeg også) at det er mye slimpropper,overtid og fødsels spørsmål. Men nå har jeg 2 fødselr bak meg, og kan svare på noe, og syntes det er kjekt å lese om andres opplevelser. Inne på 2 trimester føler jeg meg liksom ferdig, det er det samme som blir tatt opp hele tiden(mat, bekkenløsning, sex, ul, 3d ul, jente/gutt? osv) Inne på skravle får vi litt forskjellig, så komme nok til å bruke det forumet litt fremover. Lykke til de neste 10 ukene;-) Hilsen en som gleder seg helt vannvittig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå