lengter daler ned i skjul... Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 gjetter at jeg ikke er alene om det, hehe! lillegutt er mye våken i løpet av natta. og våkner mellom 06 og 06.30 om morgenen. prøver å legge meg tidlig, men selv om jeg får en litt bedre natt innimellom så hjelper det ikke. fikk sove lenge på søndag, men det er liksom for lite for å hente seg inn. hva gjør dere for å få nok søvn?
meg & to små vampyrer Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Nok søvn? Det får jeg ikke uansett mer. Men for å føle meg litt bedre prøver jeg å være i aktivitet noen ganger i uka + å gjøre noe for meg selv så "hjernen får puste"
Pixie Power Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Følte det slik det første halvannet året... Får fortsatt ikke nok søvn, he he, men for meg er det viktig å få litt frisk luft, hvile når mini sover, trene 3-4 ganger i uken... også har jeg en mann som ofte står opp og lar meg sove litt lenger ettersom det er jeg som er oppe om natten.
Sjefsmegga Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Hehe..da skulle du prøvd med 3 unger :-DDD Var reine ferien med en...selv da det var litt nattevåk.. Kaffe er hemmelighet min, det gir meg en fin start på dagen, kvikker opp en stuptrøtt mamma :-)
MamiMaribel Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Jeg har heller ikke følt meg uthvilt på mange, mange år. Kanskje jeg bare ER sånn ?? Det er klart, det er mye verre når man blir våknet flere ganger hver natt i tillegg, men jeg vet ikke hva som skal til for å føle seg uthvilt. Har det på samme måte som deg, så har ingen gode tips, bare en god klem:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå