tingeling87 Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 uff. idag skulle egentlig ha vært en stor dag for meg, istedet er det en litt lei dag i dag . skulle ha vært på ul i dag og sett babyen vår, hadde det ikke vært for at jeg mista... ååh!! jeg gleder meg så masse til jeg endelig kan begynne å prøve igjen.. men det virker som en evighet til enda. jeg vil at kroppen min skal bli normal igjen.. aarg! beklager at jeg lar frustrasjonen min gå utover dere greie jenter her inne, men jeg må få det ut av systemet mitt og komme meg videre.
♥Cherrypie♥ Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Neida,det gjør ingenting!Er lov å skrive man man føler her! Skikkelig lei da da at du egentli skulle på ul det skjønner jeg veldig godt!det er jo den dagen man ser veldig frem til! Ville vært helt ødelagt jeg altså( Synd du virker sterk jeg å at du ser frem til neste gang du blir gravid er bra!!) Ønsker deg masse lykke til,sender deg babystøv å åsså krysser jeg alt jeg har for at du snart blir mamma:) Stor varm klem(=';'=)
Daisy :) Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 huff ja ikke noe gøy...........har opplevd det samme selv. Sitter nå å depper over babyen min som egentlig skule ha vært ca 2 mnd men som aldri ble mer enn 12 uker. Vi får tenke posetivt å fokusere på at det blir vår tur en gang. Hvor langt på vei var du?
tingeling87 Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2008 vi må bare prøve å tenke positivt ja. for hver dag som går så vet jeg at jeg nærmer meg tiden jeg kan begynne å prøve på nytt. jeg måtte ta senabort da jeg var i slutten av uke 15.. jenta vår kunne ikke leve utenfor magen sa legene. så da avbrøt jeg svangerskapet 31.januar.. har vært ganske tungt, men det går bedre for hver dag=) neste gang vil det gå!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå