___ Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Hva gjr vi når jenta på 13 mnd klatrer ut av sprinkelsenga, i Besafe-pose? Hun er for liten til stor seng og vi har egentlig ikke lyst til å binde henne fast heller. Gode råd mottas med takk.
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 da ville jeg gitt henne stor seng som er lav og med sengehest på. Det er bedre enn at hun skal slå seg når hun klatrer ut av sprinkelsenga. Vet ikke om noen annen mulighet jeg da..=)
meg & to små vampyrer Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Har dere slik sprinkelseng man kan fjerne den ene siden på? For da ville jeg tenkt på å gjøre det nå Vi tenker på å ta vekk den ene siden på vår gutts sprinkelseng nå snart. Vi bare vet ikke hva vi skal gjøre så han ikke faller ut, sengehest kan man nemlig ikke feste der...
___ Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2008 Noe av problemet er jo at hun tasser helt stille rundt i huset og kan finne på å legge seg til å sove midt på gulvet. En seng der det er enklere å komme ut hindrer henne jo i å falle men løser ikke problemet med en unge som sover halve natta på kjøkkengulvet. Finnes det noen slaks alarmer mon tro?
fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 ¨For oss hørselshemmede foreldrer fins det sånn matte som man kan legge ved sengen som vibrer til vår seng hvis barnet finner på å gå ut av sengen om natten. Også fins det sånn infrarød greie som man har på døren til barnets soverom, som vibrerer i sengen vår dersom de går ut av rommet. Vi får dem gratis fra hjelpemiddelsentralen, men vet ikke hvordan det er for hørende foreldrer, men regner med at man får dem kjøpt et sted...
___ Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. februar 2008 Tusen takk. Det skal jeg sjekke om hun ikke gir seg med dette veldig snart.
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #7 Skrevet 19. februar 2008 Hos oss var dette en veldig kort fase og gikk over. Men vi har henne på samme rom ennå da, grunnet oppussing, og lukket dør...
Næsningsfrua Skrevet 19. februar 2008 #8 Skrevet 19. februar 2008 Ei jeg kjenner hadde problemer med en liten utbryterkonge på 6 mnd. (Han var ekstrem, krabba da han var 4 mnd) Løsningen var at hun lagde lokk på sprinkelsenga! Tok en del fra ei gammal sprinkelseng og bant fast på toppen..
♥Rime♥ Skrevet 19. februar 2008 #9 Skrevet 19. februar 2008 Du nevnte alarm.. Ja det finnes Jeg bruker babysense som egentlig er alarm mot krybbedød. Men den fungerer jo på samme måte, hvis vi glemmer å skru den av når vi tar gutten opp,hyler den. Du kan finne brukte på finn til en tusenlapp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå