Luksusfellen Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Nå har jeg vert øm i det ene brystet i snart en måned. Har også litt vondt under armen. Skal til legen om et par dager. Er redd det skal være brystkreft. Noen som har opplevd det samme? Eller noen som kan berolige meg?
Stor_smil Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Har du ammet, eller sluttet å amme for ikke så lenge siden? Tenker straks på melkegangene dine jeg. Jeg hadde vanvittig spreng en gang, noe som førte til ett svææært ømt bryst i lang tid etter. Var også vedig øm rundt brystet og under armene (du tenker nok på lymfeknutene?!?). Har du kjent klumper i brystet? Pust ut, trekk ned skuldrene fra øra og ikke ta sorgene på forskudd. Det er nok en million andre ting det kan være enn kreft! Lykke til hos legen!
Luksusfellen Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2008 Takk for svar! Har ikke kjent kluler. Heldigvis! Sluttet å amme for snart et år siden, hadde da ammet i 20 måneder.
Stor_smil Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Har hørt om tilfeller hvor det utvikles brystbetennelse lenge etter avsluttet amming. Krysser fingrene for at de ikke finner noe spesielt, og at det fort går over! Som sagt, det er mye ufarlig det kan være.. så igjen, prøv å slappe av og tenke positivt. LYKKE LYKKE TIL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå