knøttet 2007 Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Skal sy, men målene virker så voldsomme. Noen små damer som har sydd og kan hjelpe meg med mål?
knøttet 2007 Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 19. februar 2008 denne skal jeg dytte på hele dagen=)
Surf & turf Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Hvilke mål er det du synes er store da? Panelstr kommer jo an på str på barnet som skal bruke den. Jo større barn, jo større panel. Lengden på stroppene kan tilpasses den voksne. For deg som er slank trenger du ikke så lange stropper. Vil tro at skulderstropper på 180 sikkert holder, men det kommer an på om du skal bære på magen eller bare på ryggen. Midjestroppen syr du så lang som du synes det er greit å knyte rundt midjen. Ble du noe klokere?
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Hvilke mål da? Målene på "kroppen" tilpasses jo størrelsen på ungen, en liten baby trenger jo et mindre panel enn en unge på 1-2 år. Om du synes stroppene blir for lange så er det jo bare å korte dem ned etter du er ferdig.
knøttet 2007 Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2008 litt klokere, panelet er det jeg lurer på. jeg får bare prøve litt. takk takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå