Gå til innhold

Middagstråd :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det er litt tidlig å starte tråden såå tidlig på morgenen, men skal tidlig ut å handle, så kanskje noen har planlagt det alt??

Tirsdag er egentlig vår faste fiskedag, men kommer ikke på hva jeg skal lage for noe =0/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliter med det samme, treger hjelp!

Skrevet

hm... det er like vanskelig hver dag syns jeg... og er skikkelig matlei i tillegg, men har jo mann og datter som gjerne vil spise så er jo greit å ha noe på bordet :)

Skrevet

Fiskekaker i pitabrød med salat.

Enkelt og greit:)

Skrevet

Tja har ikke bestemt meny ennå, men kan jo komme med noen forslag...

Fiskeboller i spinatsaus med råkost og potet. En sikker slager her i huset.

Fiskepinner med råkost, tatziki og ris.

Laksekoteletter (sånne marinerte fra findus) stekt i ovnen med sløyfepasta og brokkoli.

Skrevet

Fiskepinner, poteter og råkost... skikkelig kjedelig, men orker ikke å lage mat... :P

Skrevet

Jeg ble plutselig fryktelig fysen på pizzasnurrer så det tror jeg jammen jeg må lage! :)

Skrevet

Her blir det fisk. Har funnet frem Findus frossen fiskesuppe og noen fiskefilèer fra fryseren. Lager da en slags gryte med poteter og gr.saker som tilbehør. Og gelè med hele jordbær i til dessert.

Skrevet

Burde vel ikke spise laks, da dette ikke er annbefalt for gravide. Laksen du får kjøpt i butikken kommer stortsett alltid fra oppdrettslaks som er over en kilo og inneholder for mye kviksølv for gravide.

Skrevet

Kyllingfilet, pommesfrittes, salat og en god saus

Skrevet

Har akkurat kjøpt ferdig fryse pytti panne som jeg har tenkt å "sprite" opp med reste poteter (fra i går) og pølser. Serveres med stekt egg og rødbetter :)

Skrevet

kjøttkaker med poteter, råkost, blomkål og tyttebærsyltetøy fra Nora

Skrevet

Her blir det vanlig fiskegrateng, og det gleder jeg meg skikkelig til!! :)

Skrevet

Pannekaker med bacon og falukorv. (Ikke mye grønnsaker hos oss i dag...)

Men så lager vi fruktspyd seinere på kvelden som barnetv-kos.

Skrevet

Skal ha noe så spennende som kjøttpudding med poteter og tomatsaus + salat.. Gubben sitt forslag. Ikke min favoritt men...

Skrevet

Laksefilet stekt i ovn, med ovnsstekte grønnsaker og kokte poteter til..

gjør da vel ingen ting å spise laks når man er gravid, som noen over her skrev, så lenge den er kokt eller stekt!?

Skrevet

Igår hadde vi panert hysefilet, med poteter, gulrøtter og steikt løk. Kjempegodt og ungene spiser som om de aldri har sett mat før.

Idag blir det potetstappe og karbonader + noe grønnsaks ting.

er veldig matlei om dagen å fantasien eg på bunn + atjeg orker ikke å stå veg komfyren i det uendlige.

Skrevet

Skal nok finne noe til middag, men blir fruktsalat med epler, bananer og kivi+ appelsiner. med vaniljesaus over=)

Skrevet

fullkornspasta, med kjøttdeig(evnt biffstrimler) med sterk pastasaus - gratineres i ovnen:D

I går lagde vi laksewrap - tortillawrap med stekt laks (sitronpepper og pesto på), salat og rømme. Enkelt og godt!

Skrevet

Pannekaker! med blåbærsyltetøy, bacon & lønnesirup som tilbehør...ikke så mange grønnsaker, men det skal vi ta igjen i morgen sammen med fiskegratengen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...