Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Er røykende mødre verre enn andre mødre selv om de ikke ammer? Og hva med fedrene?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Verre enn hva? Skjønner ikke helt hva du spør etter, jeg...
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Røykende mødre er nok like glad i barna sine som ikke-røykende mødre ja....Ingen røyker vel inne i dag eller blåser røyken i ansiktet til barna... Men å susse på en liten tass med røykånde kan ikke være noe særlig for den lille!
___ Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Det er da bedre at mødrene ammer selv om de røyker enn at de ikke gjør det. Røyking vil jeg si gir "et minuspoeng", men ettersom det er svert få av oss som er helt perfekte mødre eller fedre kan man vel ikke akkurat si de er generelt værre enn andre.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Moren min røykte i alle år, og det inne, men jeg kan aldri huske at jeg syns det stinket av henne noen gang. Tror aldri jeg heftet meg noe ved det. Eneste var hvis hun røykte i bilen. Dèt var kvalmende. Hilsen ikke-røykende
børdi Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 tror ikke ungene bryr seg, om du spør de.. OG man puster ikke ungen midt i trynet rett etter man har røyket, Og det finnes vann og såpe til å ha på hendene... Og tror faktisk de fleste røyker ute nå.... forresten hva med om far røyker??? er ikke det like "ille " da...? ,-) tusler ut og tar meg en røyk mens jeg venter på svar her,, hehe..........
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #7 Skrevet 19. februar 2008 Kan heller ikke huske at jeg syns det luktet røy av mamma da jeg var liten. De røykte også inne. Men stinker jo av munnen til folk når de nettop har røyk, syns jeg nå. Tror de aller fleste er klar over dette og tar en tyggis eller pastil- eventuelt pusser tennene etter en røyk sånn som meg. (Blir bra tann-hygiene av dette her;p)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #10 Skrevet 19. februar 2008 moren min har alltid røyket (ute) jeg har aldri tenkt at det luktet vondt av henne, det har på en måte bare blitt en del av mamma-lukten hennes. Sammen med cloe´parfymen:) hehe
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #11 Skrevet 19. februar 2008 røykende mødre? Tja...bare de ikke triller barnevogn og røyker samtidig, det er kvalmt!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #12 Skrevet 20. februar 2008 Sto i kassen på butikken i går og der så jeg to damer stå og prate. Den ene med høygravid mage. De snakket om røyking og om hvorvidt de hadde klart å slutte. - Jeg klarer bare ikke slutte å røyke, sier den gravide. Huff huff. Er det SÅ vanskelig.?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå