Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Jeg prøver å ta meg sammen, men det går nesten ikke. Jeg må ta meg sammen ovenfor sambo min, han blir jo lei seg om han hadde visst hvordan jeg følte det.. Men jeg kan ikke noe for det, hun er så rar. Når hun er på besøk så er det akkurat som om hun har øvd inn spørsmål på forhånd, hun stiller de rareste spørsmål uansett om de passer inn eller ikke.. Og om vi forteller noe om minsten så kommer det som oftest - å ja.. tilbake fra henne. Svigers bor i nærheten av oss og hun har ikke bil så hun går til butikken, jeg har kun møtt henne en gang, men jeg vurderer sterkt å unngå den strekningen bare for å ikke møte henne. Mens jeg var gravid så spurte vi om hun kunne ha minsten i en uke i ferien, fordi hun er hjemmeværende. Da fikk vi til svar at hun hadde belaget seg på å hjelpe broren til sambo med barnet dems.. Hvordan skal vi tolke det, jeg tolker jo selvfølgelig det som ett nei og at man ikke er så interresert... Men sambo tok jo moren sin i forsvar og det er jo egentlig forståelig. Jeg måtte bare ha ut litt.....
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 synes ikke du har noen grunn til å ikke like svigermora di. Selv om hun er rar i dine øyne så er vel ikke det grunn god nok til å hate henne. Det å passe et barn en hel uke er ganske lenge da, det hadde ikke jeg forventet at noen av mine hadde orket. Jeg har ingen forståelse for det du føler. Folk er forskjellige, sånn er det bare. Gruer meg til jeg blir svigermor, er jammen lett å bli mislikt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå