Gå til innhold

Jeg trenger litt hjelp/støtte/ gode ord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Alle sammen.

Jeg er forresten Ny her :)

Jeg har en del Spm da:)

det siste året har jeg hatt problemer med regelmessig mens Pga mye stress, bekyringer OL..

Bodde i ØStfold et sted jeg ikke trives, å flyttet lengere opp i landet og fikk mensen på samme dag jeg fikk tilbud her Oppe.

Så flyttet Jeg og Samboern Oppover å etter det har jeg fått mensen "regelmessig" i 2 mnd.

Jeg har Ganske Lang mens, å har alltid hatt.

fra 6,7-8 dager, så har en mens syklus på ca rundt 32dager.

Utifra Eggløsningskalkulatoren På Nettet regnet man visst ut at jeg Var fruktbar fra 17-22 Men hadde EL den 20.. (vi har hatt sex hver dag fra den 17, ellers har vi det annhver dag)

Merker man det på dagen?eller?

Har tatt en del ELtester Sambo Kjøpte til meg her om dagen å alle hittil har vært negative.

rart jeg snart går på veggen?

Verken NOE utflod, testet til og med Livmorstappen Men det virker som jeg ikke får det helt til å stemme heller, Den endrer seg veldig, spesielt i går.

Plutselig var den Langt nede, Føltes Litt Åpen, så Brått var det Langt Oppe og vanskelig å nå..

Lest Om at Kvinner som ikke har født før har som regel en rund lignene sak, men min minner mer Om "lepper" som noen kaller det..

jeg har den siste Mnd gått på Bio-folin, men byttet Over til Noe jeg kjøpte på Apoteket som het GRAVID.

Tok en EL test for ca 20 Min siden , Nega.

å hvis jeg skulle hatt EL i morgen burde vell den slått ut?

Uff jeg ønsker så veldig, er nesten vondt å gå rundt å vente...

Vet det ble en del spm, men håper på gode tilbakemeldinger...

takk på forhånd=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei:)

først av alt, velkommen inn hit:)

jeg er ikke noen proff på det du stiller spørsmål om, men kan jo prøve å hjelpe litt fordet:)

det med el tester sysn jeg er like vanskelig hver gang, har aldri fått positiv el test jeg! men har heller ikke testet etter el så innmari mange mnd.

eneste jeg veit om de er at man bør ta de til ca samme tid hver dag. jeg pleier å te de på ettermiddagen, men veit ikke om det er noe spesielt tidspunkt som er bedre enn andre!

men hvis du har sex annenhver dag og i tillegg hver dag rundt da eggløsningskalkulatoren sier at du er mest fruktbar vil jeg tro du har meget gode sjanser:)

er jo mange som sier at den metoden var den som funket for de:)

ang.livmorstappen har jeg aldri kjent etter den, så der kan jeg ikke bidra så masse!

så masse lykke til med prøvinga!

klem fra

Skrevet

Jeg vil også si velkommen, er også ganske fersk så kan ikke svare så masse :) men kan fortelle litt om meg selv:

Tror du har god sjangs jeg!!

Selv har vi sex når det passer, som har vært ca. annenhverdag siden vi slutta med prev (det sies jo at spermen kan overleve tre dager), men det er først til neste helg tr skal komme på besøk. Leser om mange jenter som gravidtester med engang. Jeg tror ikke det funker for meg, så jeg venter til neste helg.

Men om det tar lang tid for meg å bli gravid vil jeg nok etterhvert begynne å teste el.

Ellers så har jeg ganske lik syklus som deg... og jeg merker at jeg har el pga litt like smerter som mensen, i tilegg til at jeg får dette el slimet som er klart og seigt, nesten som eggevitte.

Akkurat nå føler meg foresten kjempe gravid, men det er sikkert innbilt.

Skrevet

eggløsningskalkulator er bare en oekepinn på omtrent når du kan ha EL, dersom du har helt stabile sykluser.. Selv har jeg hatt litt ustabile sykluser i perioder og har derfor testet med el- tester de siste 4 pp. De to første fant jeg aldri EL. Brukte da billigstrips. De 2 siste har jeg klart å finne EL. Forrige pp hadde jeg pos. el test på dag 21, og denne pp på dag 15! Det kan være lurt å kjøpe inn noen ekstra tester og starte litt tidligere i syklusen, og teste til du får en positiv test. Jeg kjøper testene på vita. De heter "klar beskjed", synes de fungerer bra :) Lykke til.

Skrevet

Tusen veldig takk for fine svar ;)

da har jeg noe å tenke på/ Lære ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...