lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Tror jo det er tr som er på vei og løper konstant på do for å sjekke. Det er ikke strekkbart som el slimet, men har samme utseende og konsistens... Pleier jo å være helt tørr før ikm jeg... burde jeg ta en sjekk hos gyn? eller avvente? noen som har hatt det samme?
Lille_Linn Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Nå er ikke jeg helt Inne i disse Forkortelsene enda.. så jeg kan ikke akkurat svare på noe jeg ikke vet.. IKM?
lana<3 Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Det er mange som får slikt slim en uke etter el...hvis du er medlem av Fertility friend står det om det der, helt normalt og skyldes et lite hopp i østrogenet ca en uke etter..noen kaller det østrogenbølgen og hvis du temper er det ofte en liten dipp i tempen denne dagen..
babysjuk82 Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Eg har aldri opplevd el slim. Men noen dager før eg sku ha mens sist,opplevd eg slim,d kunne strekkes.eg var da gravid:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå