stinelin81-3 smågull Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Vesla mi på 10 mnd har gått inn i full grøtnekt. Da blir det naturligvis mye brød! Og det liker hun veldig godt..akkurat nå. Har sett tegn påa t hun begynner å bli litt lei. Selv om jeg har på forskjellige pålegg og gir frukt i tillegg. Middagsmat har hun blitt flinkere på i det siste også. MEN hvis hun ikke liker det hun får...så er det frem med brødskiva. Er det noen som gir barna sine noe annet enn grøt/brød/frukt???
Alba44 Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Har du prøvd å koke havregrynsgrøt til henne? Masse deilig man kan blande i. Lagde det senest i går til sønnen min hvor jeg blandet inn eple- og pæremos. Litt annen variant av kjøpebabygrøten, og han liker det veldig godt.
knøttet 2007 Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Alba- de industrifremstilte grøtene har jerntilskudd, hvordan dekker du opp dette når du lager grøten selv? Hvordan koker du god havregrøt,den jeg lager blir bare "hvitt slim".
stinelin81-3 smågull Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2008 Kan sikkert prøve havregrøt.... men hun hater alt som kommer på skje!! vil helst putte alt i munnen selv:) Selvstendig liten frøken!! Er det virkelig ikke noen andre alternativer??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå