blittmamma07 Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 skulle ha 2. dags nattavenning i dag. men her sitter jeg uten en lyd fra den lille. kanskje best å legge seg da ... trodde da jaggu det skulle bli verre (bank i bordet) tenk hvis hun lærte etter en natt snille dokka mi natta jenter!
blittmamma07 Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 19. februar 2008 haha særlig det kom det et grynt
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Hehe.. Er ikke DET typisk? Hvordan gikk resten av natten? Har du prøvd å gi henne flaske med vann når hun våkner? Det gjorde jeg med 3 åringen. Gikk ikke mange nettene før han fant ut at det ikke var noe vits i å våkne og skrike etter melk når det bare ble servert vann...
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Jeg gjorde det... men jenta mi våkna flere ganger hver natt og ropte på vann hun da... Gjør det enda... Like travelt....
blittmamma07 Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2008 hun sov til 05 da syns jeg at hun kunne få melk. fra halv 7 til 5 er det jo mange timer og gråten var ganske så desperat. men i natt skal jeg prøve å holde på til 06. ikke enkelt med disse melke-elskende småttiser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå