Tooblind Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Jeg fødte en nydelig sønn da jeg var 33+5, og han er nå 8 uker gammel (1 og en halv uke korrigert alder). Vi fikk vite på sykehuset at alle de lydene han lager, er prematurlyder og er helt normalt og forsvinner etterhvert. Det jeg lurer på er; når forsvinner de? Når forsvant lydene fra deres barn? Han kan ligge og lage knirkelyder og sutrelyder hele tiden mens han sover, og da sovner ikke jeg akkurat
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Hei :-) Datteren min sluttet å knirke når hun var 3-4 mnd ...tror jeg. Ble født i uke 33+0.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Hei:-) Vår datter(født i uke 34+3) er nå 3 1/2 mnd gammel, og hun ligger enda å knirker og småsutrer mens hun sover. Det er nok blitt bedre enn det var tidligere, men hun lager enda masse sånne lyder. Det går nok gradvis over etterhvert:-)
Galskapens overhode Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Sambo kjenner seg nok veldig igjen i det du skriver.. Han sliter også med søvnen.. jeg derimot reagerer ikke på det. Gutten vår kom 34+2. Han er nå 5 uker gammel, og hvis han ikke lager lyder er det fordi han er våken og nysgjerrig på det rundt seg.. ellers er han bortimot aldri stille. Skal bli spennende å se når lydene roer seg.. Synes han har blitt noe bedre allerede nå da..
Prøvigjen Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Tror hun sluttet å "knirke" rundt 4-5 mnd korrigert. Det var kanskje spesielt netter hun slet med bæsjing at det virkelig "tok av", he.he=) Nå er det STILLE i 11-12 timer i strekk, deilig!
Slank bakfra :) Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 .......tøtta mi på 2,5år "bråker" i søvne enda Høres ut som ei blanding av et treskverk, dårlig stemt symfoniorkester og fly klar for landing.......... Fordelen er at jeg slipper nå å lytte etter om hun puster godt i søvne
giggsi Skrevet 28. mars 2008 #7 Skrevet 28. mars 2008 Jenta mi er 5,5mnd og har aldri lagd prematur lyder.Hun er født i uke 27.Men husker fra sykehuset at mange babyer hadde ganske høye lyder.
Mamma 10 uker på forskudd Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 Her mener jeg å huske at det holdt på tre-fire måneder, så avtok det ganske mye. Husker ikke helt når alle lydene forsvant, men rund 6-7 måneder tror jeg. Du blir vant med de lydene til slutt ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå