Gå til innhold

Noen med termin i august her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin 22.august.. Kan hende den blir flytta på ul da.. men er da den datoen jeg har foreløpig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det førstemann??

Skrevet

14. august her å.

Første for oss.

Skrevet

Jeg har termin 16. eller 23. august. Vår andre :-)

Skrevet

Foreløpig ul termin er 8 august og det er tredjemann som er på vei

Skrevet

jeg har foreløpig termin 23 august me min 2 :)

Skrevet

Har termin 22 august, men for alt jeg vet kan den jo bli flyttet på ultralyden:) mormor håper den kommer til den datoen jeg har nå, siden det er bursdagen hennes. pappaen til Lille Frø har bursdag 20 august, så vi får se hvem av dem som "vinner"

Skrevet

Jeg har termin 5. august... Det er vår første, og tiden går så uendelig sakte...

Skrevet

26 august...Venter nr 3. har hatt 2 Ul allerede og regner ikke med aa bli flyttet saerlig mye. Skal ha KS saa tenker h*n kommer rundt 12/16 august.

Skrevet

Jeg har termin 22. aug, men JM glemte at det er skuddår, så er egentlig 21. Uansett blir det nok juli-baby, siden storebror er født 6 uker for tidlig.

Skrevet

har term.11 aug,med min 22:)

Skrevet

Så du har 21 barn fra før hehe.. Neida...

Skrevet

Termin 20 august med min første:-) Så ueeendelig lenge til!!

Skrevet

hehe ja i en alder av 22:p

Skrevet

jeg har 27.aug ifølge legen og 26.aug ifølge BIM og babyverden sin terminkalkulator

Skrevet

Da e det en del av oss da gitt.. hehe blir moro å se hvilken dato jeg får på ul..

Skrevet

Jeg har temin 20. august, men regner med å bli flyttet til 24..august.

Er gravid med nummer tre:-)

Skrevet

jeg har term 12.aug.med nr.2 har vært på 3 ul allerede,blir nok flere,blør en del,mensn....rart...har det begynt å bli en liten kul til noen av dere da? jeg har begynt å kjenne litt,men er ikke noen kul enda....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...