Gå til innhold

Har du sett Alicia(6)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/02/18/527309.html

snakk om enhvers mors verste mareritt...kan ikke fatte og begripe at slikt skal være mulig..

for det første skal ikke far ha mulighet til å få laget et pass til et barn han ikke har ansvar for (noe det ikke virker som at han hadde her)...

uansett...

hvordan er det mulig at ei 6 år gammel jente er kidnappet i over et halvt år uten at man hører noe om det??

hadde dette skjedd mot meg og mine hadde media vært opplyst etter dag en!!!

spesielt når man ikke vet hvor i verden de kan befinne seg..

huff...får vondt i meg av å lese slikt..håper virkelig hun kommer til rette raskt nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobbet med en mann en gang,som hadde en gang i tiden en penthouse leilighet i L.A,kul bil og var på en klatrenede stige i regisørverden i hollywood.Moren til hans barn hadde en dag bare tatt dattra og dratt....

Denne mannen er fortsatt etter mange år husløs på jakt etter datteren sin,og har reist verden rundt etter spor og gjør det enda.Han har også lagd flere dokumentarer om jakten hans for å prøve å få flere tips...

Du får veldig vondt inni deg når du sitter å prater med sånne mennesker...Trur ikke han noen gang kommer til å gi opp med å lete etter datteren...

Skrevet

jeg kan bare ikke fatte og begripe hvordan det er mulig for dem å gjøre slikt å komme unna med det...

et mareritt!

Skrevet

http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/02/20/527471.html

kan ikke forstå hvorfor politiet ikke har gådd ut med opplysninger om denne saken tidligere.

det er allerede kommet fram tips som kan føre til oppklaring av det hele...

da er det virkelig lov å håpe at de finner henne raskt nå...

Skrevet

Det er alltids grunner til at politiet gjør som de gjør,men ikke alltid de valgte rett løsning...Noen ganger må de desverre bare prøve og se...

Hadde ikke det teite politikammeret vært så sløve i det landet de var i (husker ikke hvor det var akkurat nå), hadde det vært godt mulig at madelein hadde blitt funnet og......

Tenk deg å bli håndtert og behandlet på den måten de foreldrene har blitt a...Tenk hvis de er fullstendig uskyldige i alt,og stå å bli beskyldt for så mye...Alle aviser prater om hvor dårlig mor du er og at de er helt sikkre på at du tok livet av din egen datter....

Mye stygge saker når det gjelder barn altså,og du må i visse tilfeller desverre være vanvittig masete og bitch om du skal ha saken opp og frem fort... Som er helt sykt igrunn så lenge det er barn det er prat om...

Skrevet

ja,det må være tøft hvis de virkelig er uskyldige... håper de finner henne og slik at man en gang for alle vet hva som faktisk har skjedd..

men man må jo innrømme at ting har sett litt begge veier ut da...

vanskelig har de det nok uansett...

Skrevet

Hvor finner man disse dokumentarene?

Skrevet

dokumentarer?

Skrevet

harmonia skrev jo om en far som hadde laget dokumentarer om sin søken etter sitt forsvunnede barn... var den jeg kommenterte på :0)

Skrevet

hormonia&alienimagen <3 skulle det stå, ikke harmonia, hehe

Skrevet

hehe...

jaaa okei...

fikk ikke med meg den biten jeg...

Skrevet

Det trur jeg nok...Men min mor har jobbet som journalist,så jeg kjenner en del av den slags kan man si ;0) og noen av de er litt lette på avtrykket og munnen,er selvsagt begrenset hvor mye de "får lov" til å blåse ting opp men.Og det kommer fort unnskyldninger og rettelser etterpå av illsinte sjefer.Desverre er det få som får med seg rettelsen..

Bare se på Fredrikstad blad,men de tok ting litt vel langt der....Med de bildene av ordføreren...

Her var det jo også det faktum at hele ferie "paradiset" mistet lynkjapt status og ansikt som familie vennlig,og de innrømmet jo at de ville få de foreldrene ut av landet.

Så den har blitt skummelt ignorert pga rykte til stedet og trur jeg...

Det ser ihvertfall slik ut på gangen i saken...

Angående den dokumentaren vet jeg ærlig talt ikke hvor du får sett den...

Det er vel rundt to år siden jeg jobbet med han sist,og fikk vite om dokumentaren av catering dama.Men dette er prat om mange år!!

Og jeg trur ikke jeg har etternavnet han så får ikke søkt den opp heller...

Skulle faktisk likt å se den selv,for ansiktet på de som var inærheten når han begynte å prate om datteren sin var sånne du ikke glemmer med det første kan man si...Han skulle så vidt jeg husker til australia en tur for å sjekke noe spor der,men som sagt har ikke jobbet med han etter det,så vet ikke hva som har skjedd...

Skrevet

Huff, jeg håper de begge finner barna sine... er jo helt forferdelig...

Skrevet

Jeg synes å ha lest en artikkel om denne forsvinningen der det stod at foreldrene i utgangspunktet hadde bodd i Thailand begge to og at de hadde en avtale om å bo der nede selv etter bruddet for at begge foreldrene skulle ha mulighet til samvær med datteren. Da moren flyttet tilbake til Sverige hadde hun fortalt faren at det kun var for en kort periode, men deretter bestemt seg for å bli og søkt om foreldreansvaret. Så mannen har vel kanskje oppfattet det som om hun kidnappet datteren først?

Jeg mener ikke å forsvare handlingen hans, for den er jo uten tvil lovstridig! Ville bare poengtere at det alltid er to versjoner av en historie, og det viktigste er jo at datteren har det bra. Alt tyder jo på det heldigvis. Skjønner at det er grusomt for moren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...