Gjest Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Snuppa er nå 5,5 mnd. Hun legger seg i 19-tida fordi det er noe hun har bestemt seg for. Så våkner hun mellom elleve og tolv for litt påfyll av mat. Og etter det har hun nå i det siste funnet ut at det er UTROLIG moro å ligge og bable. Og holder det gående et par timer. Ikke noe skrik, bare babbel og latter. Så er det på'n igjen kl. 7. Hun sover veldig lite om dagen, og. Så jeg blir vel snart en zombie. Samboeren min og jeg har delt på det, men i morgen reiser han på jobb og blir borte 14 dager. Så dette blir moro. Men da får jeg vel henge her på natterstid. ;o)
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Jeg er faktisk frivillig natteravn - gutta sover så søtt, uten problemer. Nesten så jeg kunne ønske jeg hadde en liten som holdt meg våken jeg og. Har bare et råd: Nyt det, det går altfor fort!
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Vet du? Jeg nyter denne tiden som bare det. Jeg nyter hvert sekund med den lille, nydelige skjønnheten vår. Hørtes vel antagelig litt sytete ut, men var ikke ment sånn. Er egentlig opprinnelig natteravn selv. Men da har jeg jo kunnet sove på dagtid. Men, som mamma sier, sove kan man gjøre når man blir gammel. ;o)
blittmamma07 Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 jeg simpelten elsker natten. når tenåringen, bebyen og mannen min er i seng, helt uten noen form for mas, er det deilig å bare høre stillheten og sine egne tanker. blir litt trøtt på morran. men det er verd det
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Jeg kommer meg aldri i seng før halv to... Blitt en vane etter jeg fikk minsten. Elsker å kunne nyte alenetid på kvelden;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå