Gå til innhold

Noen med barnefar som ikke har samvær med barnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tulla mi er snart tre mnd og siden jul har han vært på besøk hos oss to ganger. Han viser liten interesse kan man si. Lurer på om dette vil forandre seg etterhvert eller om jeg kan forvente meg å være 100% alenmamma for henne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, men han bor laaaangt unna på andre siden av kloden så det blir litt annerledes :)

Skrevet

mini her er 16 mnd,og "faren" har enda ikke sett et bilde av henne engan:SOg det ser ikke ut til å forandre seg!

Tro kanskje det blir lettere for far i ditt tilfelle å forholde seg til barnet når det blir større,og han får mer respons fra henne.Så det på min bror hvertfall at han hadde problemer med å vite hvordan han behandlet mini når han var så liten.Mens nå er han helt suuper onkel!!Nå får han mer respons fra han,og han tåler mer,mange menn er redd når dem er så små!Kan jo og være han føler seg usikker ovenfor deg,føler at han blir overvåket?

Skrevet

Veldig ofte forandrer det seg når barnet blir større :)

Skrevet

Det er bare det at han har to barn fra før med to forskjellige mødre, og den ene ungen har han ikke noe speiellt forhold til. Og han sa selv at det er fordi han ikke fikk muligheten til å være samen med h*n det første året. Nå har han hvertfall muligheten, men tar den ikke...

HI

Skrevet

oida,høres akkurat ut som bf her det jo:SHan har tre med tre forskjellige,og null kontakt med min hvertfall-vet ikke hvordan det er med dem andre to..Sikkert lite,siden han skulle rømme landet etter hva jeg hørte:p

Ville kanskje ikke regna med han da..men du ser jo litt på hvordan han er i forhold til dem andre?!

Skrevet

Ja huff, den ene ungen er hans øyensten som han stiller opp for hele tiden. Den andre har han hatt samvær med bare fordi han må. Jeg kommer ikke til å kreve at han skal noe samvær hvis han ikke ber om det selv. Spent på hva som vil skje ja. Men uansett er det langt frem i tid. Jeg ammer og har tenkt å fortsette med det hvertfall til hun er året.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...