blittmamma07 Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 hvorfor er vi da så redde for at babyer skal få smake andre søte smaker?
Shabby Cheap Chic Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 veit ikke, men søtt er den eneste smaken vi kjenner etter vi er født.. Så "alle" barn liker søte ting.. De andre smakene må vi lære oss til å like..
Ikke bytt kone, bytt kjøkken! Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Vel, sukker er jo usunt da. Og som hun over meg sier; søtt er den første smaksfornemmelsen vi stifter bekjentskap med, og alle barn liker søte ting, det er ikke noe de trenger å venne seg til. Derfor blir det jo desto viktigere at man er flink til å introdusere babyen for andre smaker når man begynner med fast føde.
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Det er jo derfor en lærer barnet andre smaker. Et barn må i gjennomsnitt smake en ny smak 11 ganger sa de på den matdokumentarserien fra BBC.
blittmamma07 Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2008 oki! jeg ser bare at min jente gaper uansett hva jeg gir henne, men at interessen for søte smaker er større (ikke sukker) men da har det vel en naturlig forklaring. min forrige var aldri glad i godteri så derfor lurte jeg ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå