tonebf Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 han skrev til meg på nettby for 4 dager siden... etter det har vi pratet på msn konstant... han er alenepappa, jeg er alenemamma, skiller 2 år mellom oss, vi har alle de samme mål og drømmer, de samme drømmer, de samme erfaringer fra tidligere forhold... er det mulig og ha så flaks? hmmm... tørre og stole på nette?
Dotten Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Sier bare lykke til jeg, men bruk "hodet" og fornuften
Sjefsmegga Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Jeg fant den store kjærligheten på spraydate, så det er mulig. Men vær litt forsiktig i starten og ta på deg "kritiske briller" I vårt tilfelle så var jeg alenemor og han singel uten barn, men vi delte mye av de samme framtidsdrømmene, familiesynet og endel interesser...for å ikke snakke om at vi kunne prate om alt mellom nhimmel og jord..det gjør vi fortsatt, jeg hadde aldri talka den "trauste tause" typen mannfolk...da får jeg MARK :-DDD Internett er supert sted til å sile ut endel ting på forhånd...man tørr gjerne være litt er åpen og rett fram skjult ak et tastatur enn over en kaffekopp de første gangene man "snakker" sammen :-) Så kast deg uti datinga, men med VETT, avtal treff på nøytralt sted og vær edrue, det gjorde vi :-)
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Kjenner flere som har funnet menn på nettet, og mange som har en del rare og ekle opplevelser. Bruk hodet og ta tiden til hjelp, men en kan få mye ut av nettprat.
Pixie Power Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Ja, det er mulig og ha sånn flaks, og sjelevenner kan man finne hvor som helst :-) Har selv funnet en venninne, som er en sjelevnn, på nett. Men som de andre sier, bruk fornuften og ikke vær helt ukritisk. Lykke til, ikke noe er hyggeligere enn å finne sin sjelevenn :-) (eller en av dem, he he)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå