Gå til innhold

angående feire til spania?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:) Vi har tenkt på spaniatur i slutten av juli.. Jeg har termin 17 mai.. Tror dere at det går fint med tanke på at han ikke har alle vaksiner ol??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi har også tenkt oss til Spania etter at gutten vår er født faktisk! :-) Jeg har termin 2. juli, og vi vil dra tidlig i oktober. Grunnen til at vi venter er at vi gjerne vil ha med oss 3 mnd kontrollen (tror jeg det er??) før vi drar + at det er mye mer behagelig temperatur der i oktober - både for oss og han.. Hvor i Spania skal dere? Jeg ville hørt med legen min ihvertfall før jeg bestilte tur :-)

Skrevet

Hei:) Ja får høre med legen eller jordmor.. :) Vi har tenkt oss til torrjevita, mormoren til samboeren min bor der og vi skal da bruke leiligheten hennes i og med at hun er i norge da:) Er jo veldig varmt i slutten av juli så vi får se det litt an... Skulle helst ha ventet til han er 3 mnd ja.. men vi får se:)

Skrevet

Ja, det er sikkert greit å dobbeltsjekke med noen som vet litt mer om dette :-) Vi har vært noen ganger i en by som heter Nerja, og skal tilbake dit. Var der i oktober i fjor og da var det superbehagelig der! Absolutt ingen dum tid å dra på ihvertfall dersom det kunne vært interessant for dere :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...