Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Hei:) Vi har tenkt på spaniatur i slutten av juli.. Jeg har termin 17 mai.. Tror dere at det går fint med tanke på at han ikke har alle vaksiner ol??
Kompani Orheim Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Hei! Vi har også tenkt oss til Spania etter at gutten vår er født faktisk! :-) Jeg har termin 2. juli, og vi vil dra tidlig i oktober. Grunnen til at vi venter er at vi gjerne vil ha med oss 3 mnd kontrollen (tror jeg det er??) før vi drar + at det er mye mer behagelig temperatur der i oktober - både for oss og han.. Hvor i Spania skal dere? Jeg ville hørt med legen min ihvertfall før jeg bestilte tur :-)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Hei:) Ja får høre med legen eller jordmor.. Vi har tenkt oss til torrjevita, mormoren til samboeren min bor der og vi skal da bruke leiligheten hennes i og med at hun er i norge da:) Er jo veldig varmt i slutten av juli så vi får se det litt an... Skulle helst ha ventet til han er 3 mnd ja.. men vi får se:)
Kompani Orheim Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Ja, det er sikkert greit å dobbeltsjekke med noen som vet litt mer om dette :-) Vi har vært noen ganger i en by som heter Nerja, og skal tilbake dit. Var der i oktober i fjor og da var det superbehagelig der! Absolutt ingen dum tid å dra på ihvertfall dersom det kunne vært interessant for dere :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå