Gå til innhold

Tips til alternativ sunn snacks...? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og kan man blande dipmix med creme fraiche?

Er det godt? hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan hvertfall blande med yoghurt vet jeg:)

Skrevet

Matyoghurt? Naturell yoghurt?

hmm, har bare creme fraiche og så har jeg så lyst på noe, men skal bare spise sunn snacks..

TIPS TIPS TIPS ???

Skrevet

Ja, matyoghurt eller naturelle. :)

Hva har du å bruke da?

Skrevet

Har ingen av de men har creme fraiche.. hehe..

Skrevet

Bare creme fraiche? kan du ikke lage grønnsaker med dip da? Har du ikke noe frukt eller nøtter eller noe? :)

Skrevet

Gikk fint med creme fraiche.. hehe.. sitter og knasker gulerøtter med dip nå..

men tenkte noen hadde noen gode nye forslag..

Elsker frukt, men er ikke så glad i nøtter... Trenger ikke å være heeeeeelt supersunt da, men bedre en pottitgull og sånne ting.. :)

Skrevet

Smoothies av frossen frukt er alltid bra.

Skrevet

Jaaaaaaaaaaaaa, det er digg må lage det i morra.. kan ikke spise alt i dag hehe..

Skrevet

he, he...om du fjerner sunn fra snack så. Selvsagt, er jo det samme som rømme bare litt fetere:)

Skrevet

HVA?? Er creme fraiche feitere? Hmm, trodde det skulle være sunnere jeg.. Har aldri lest på pakningen.. Gjøre det neste gang kanskje..

Skrevet

Det er nok det. Creme fraiche er så fet at den kan koke uten at den skiller seg, og kokker sverger til den:) Har komt i en lett versjon nå som skal smake bedre enn rømme, i alle fall om det er den samme som i Sverige.

Skal det være sunt så bør en lage den av yoghurt naturell (matyoghurt er bedre på smak, men høyere fettprosent) eller mager kesam. Noen fantatikere unngår ferdige krydderdipper fordi de er så fulle av salg og sukker og e ting:) Gjør det selv, men det er mer fordi jeg liker bedre smaken på min spisskummin, chili, hvitløk dip:)

Skrevet

Ok, aldri mer creme fraiche her i huset... Var ment til matlaging men blei ikke det... Kjøpe kesam neste gang da.. hehe

Skrevet

et annet tips til sunn snacks er vanilje kesam med frukt til. Det er kjempegodt! Spess med banan oppi ;)

Skrevet

tips til dessert:

legg vaniljekesam og tyttebærsyltetøy(eller blåbær) lagvis i et glass(en ss av gangen) og avslutt med knust kornmo.

Kjempegodt! Dette er en greteroede-dessert, ikke mye kalorier.... :)

Skrevet

Tips til gode og relativt sunne deserter:

Eller mango og bringebær med vaniljekesam. Det er godt det!

En god melon eller fersk annanas uten noe som helst er også snadder.

Stekte eppler

Blåbær med vaniljesaus

Jerdbær med melk og sukker.

Semuliepudding med bringebær

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...