:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 vil ikke ut på byen, men syns rett og slett det blir for teit og sitte hjemme. jeg er nok litt fantasiløs
___ Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Jobber. Det er stort sett bare hvis vi har mye å gjøre på jobb at vi har barnevakt. Var foresten en tur på kino i mai.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2008 blir litt anderledes her siden jeg har tvungen barnevakt.. hehe (barnefaren)
meg & to små vampyrer Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Kino er alltid bra. Ellers så kanskje vi drar på fest (da er det gjerne derfor vi spør etter barnevakt).
WP-TLogPeanut Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 I begynnelsen når jeg hadde barnefri var jeg bare på byen,festa gjerne både fredag og lørdag hvis mulig... takla ikke sitte hjemme. De siste mnd har jeg gjort en mellomting av å sitte hjemme,og dra bort på besøk,uten alkohol med i bildet,fliink hehe....
Kaffemocca Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Hvis noen spør om de kan ha unga litt bruker jeg gjerne tiden til å gjøre rent uten at de er er eller rett og slett kolapse på sofaen. Ellers hender det vi har barnevakt for å gå ut og spise, på kino eller på fest.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 Hvis jeg hadde hart barnefri ville jeg gått og sett et teaterstykke, gått på en utstilling eller noe annet gøy. Kanskje fått med meg en venn på å spille biljard eller noe annet som jeg er skikkelig dårlig til og bare fnise hele kvelden sånne ting man gjorde før barnet kom til verden. Jeg og en kompis pleide å gå på visninger på lørdager. De pleier ofte å ha visninger på nye boligprosjekter og der gir de som regel ut sukkertøy... Kanskje det er en messe på gang et sted. Hmm, lenge siden jeg har vært uten barn, så det er litt vanskelig å komme på ting i farta:)
tonebf Skrevet 18. februar 2008 #8 Skrevet 18. februar 2008 har barnefri annenhver helg jeg også... blir mye lekser disse helgene! men prøver også og pleie mitt sosiale liv.... en stund ble det mye byn men ikke nå mer... koser meg gjerne med venninner og spiller litt spill osv =)
blond Skrevet 18. februar 2008 #9 Skrevet 18. februar 2008 Besøke venner, gå turer, handle, kino, ut og spise... hva som helst.
hårsår Skrevet 18. februar 2008 #10 Skrevet 18. februar 2008 Barnefri??!? Er du virkelig barnefri uten å vite hva du skal gjøre?? Blir helt matt, jeg! Jeg er ALDRI barnefri, men jøsses om jeg hadde funnet på noen om jeg hadde vært det.
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #11 Skrevet 18. februar 2008 Da drar man på date med vilt fremmede menn fra et helt annet sted enn der man er fra selv:p hehe... (såfremt de ikke er opptatt hele helga da) Når vi har barnefri så er det enten fordi jeg er så sliten at jeg trenger å slappe av litt og sove ut eller fordi vi skal et eller annet, feks ut og spise med venner. Men vi har ikke "tvungen" barnevaktordning heller da, så vi trenger ikke være så kreative heller!
Sjefsmegga Skrevet 18. februar 2008 #12 Skrevet 18. februar 2008 Når besteforeldra passer barnaarna så bruker vi tida mest på opp pussing akkurat nå for tida.. Hva med å besøke ei venninne, treffe venner på cafèbar? Invitere noen på litt god drikke og litt mat? Går an å kose seg uten å ha hæla i taket og tennene i parketten
Regnbuemor til 2 Skrevet 18. februar 2008 #13 Skrevet 18. februar 2008 hi, hi.. Som regel har vi kun barnefri når vi skal noe spesielt, og det skjer en gang annenhvert år ca! Men for noen uker siden kom svigermor etter ungene var i seng, og beordret oss ut av huset. Vi ante ikke hva vi skulle finne på.... Tok en kjapp tur i butikken for å handle inn noen nødvendigheter. Så dro vi og spilte billjard. Vi var borte i en og en halv time! Svigermor ble litt snurt faktisk. Hadde jo håpet vi skulle være borte litt lenger da, når vi først hadde anledning til det! hmm...
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #14 Skrevet 18. februar 2008 Vi har for sjelden barnevakt og det er stort sett når vi må noe. Liker ofte å ha barnevakt på dagtid i helgene igrunnen. Når mamma er her en uke eller to blir det en god blanding av vennemiddager, kino/teater, fest/ut på byen, treningsøkter (squash og klatring), loppemarked, konserter, utstillinger, fjellturer og fisketurer. Liker å lage middag, så det hender at vi inviterer oss hjem til venner uten barn eller med barnavakt og lager middag til alle sammen. Holder på til morgenkvisten, og ingen slipper å stå opp med barn.
eirin20 Skrevet 18. februar 2008 #15 Skrevet 18. februar 2008 fest, cafe, trene, slappe av, kvalitetstid med typen;), dra ut å spise, kino, dra på besøk, dansetimer, joggetur, shoppe, slappe av
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 19. februar 2008 #16 Skrevet 19. februar 2008 Barnefri????? Hva i all verden er det? Hehehe
*Kleopatra Skrevet 19. februar 2008 #17 Skrevet 19. februar 2008 Har barnefri en dag i uka, fra ca 11-18.30 Da koser sjarmøren seg på gården til svigers sammen med dem. Da vasker jeg klær, vasker, rydder, shiner huset skikkelig med andre ord. Så trener jeg litt (hjemme, enten på apparater eller med trenings-dvd på tv'n), for så å bruke laaang tid på badet. Ansiktsmaske, skrubbe bena, shave her og der, hårkur, tar boblebad osv. Deilig:) Noen ganger drar jeg på shopping eller drar til frisøren. Har vi barnevakt på kvelden eller i helgen, er det som oftest for vi skal noe spesielt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå