idamor & lykketrollene Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 bare så en reklame på nettet nå,og lurte på om jeg skulle bli medlem.. lønner det seg i det hele tatt? hva for man igjen for å være medlem?
juniorsen Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Får poenger (ett poeng=1 krone) som du kan handle for på trumf.no Har fått oss gratis lampe, koffert og kamera vi )
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Vi har slik at det blir registrert på trumph-kontoen vår dersom vi bruker bankkortene våre i de butikkene. Kan ikke si jeg har hatt den store gleden av det ennå, men det har ihvertfall ikke voldt oss noen skade...
3 blå Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Det koster deg jo ingenting å bli med Er greiest hvis du registrerer deg med det kortet du vanligvis handler med (kan registrere flere kort på samme trumf-konto). Jeg har fått blender Tror du kan ta ut kontanter også.
TurboPrinsessen:-) Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Det koster jo ingenting å bli med.. Du kan registrere bankkortet ditt, så slipper du å tenke på å vise medlemskortet. Da blir det registert hver gang du betaler med kort. ( du får separat kort også ) Du får bare 1% av det varene koster, noen ganger 3%, så tar jo litt tid, men handler du i de butikkene til vanlig, så hvorfor ikke? Vi har ikke hatt det så lenge, dvs sambo har hatt lenger enn meg, og vi bestilte en støvsuger for en stund siden.. kostet bare trumf poeng.. Masse annet du kan bestille fra katalogen deres. Der står det også hvor mange poeng man må ha for hver av tingene... Sytalaust:-)
Bea80 & Gullgutten Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 Det svarer seg for det koster jo ingenting, men du bør jo da handle på steder du får trumf=)
idamor & lykketrollene Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. februar 2008 men hva er poenget med hele greia? har jeg forstått det riktig hvis det er sånn at vær gang man handler så får man poeng som man kan samle opp til en gave? hvor mange poeng får man vær gang man handler da? noen som ahr sett den 15 poeng reklamen hvis på bleier? noen som kan forklare f.eks den,så kansje jeg skjønner greia med det.. herregud,nå følte jeg meg dum..=) skal man vise kortet når man handler da eller? står det på nettet hvor mange poeng man har?
idamor & lykketrollene Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. februar 2008 ok..hehe..da tror jeg at jeg har skjønt det. så hvis man handler for f.eks 200 kr så samler man to poeng liksom? da melder jeg meg inn...=o) men hvis man betaler kontant da? da får man ikke noe poeng da? *ha det inn med teskje*
Gjest Mylian er Mambo-Mamma Skrevet 18. februar 2008 #11 Skrevet 18. februar 2008 da må du bruke det separate medlemskortet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå