Kaffemocca Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Lurer på et par ting: Hvor mye får man i mnd som lærling? Kan man få stipend i tillegg? Og i såfall hvor mye vil det være på?
Arb.ledig husmor Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Husker ikke helt hvor mye jeg fikk utbetalt, men du får 30%(tror eg) utbetalt av lønna til en BUA første halvår, 40% andre halvår, 50% tredje halvår og 80% fjerde halvår.. Tror det var det eg fikk... Man kan få stipend ja, eg fikk det første året... Neste kunne eg ikkje få det, for eg tjente for mye... Tror eg fikk fullt stipend det året eg fikk...men skal ikkje si det 100%.
Kaffemocca Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2008 Takk for svar=) Driver å regner litt på om vi har råd til at jeg søker lærling plass til høsten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå