Gå til innhold

Noen barne-og ungdomsarbeidere her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på et par ting: Hvor mye får man i mnd som lærling? Kan man få stipend i tillegg? Og i såfall hvor mye vil det være på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikke helt hvor mye jeg fikk utbetalt, men du får 30%(tror eg) utbetalt av lønna til en BUA første halvår, 40% andre halvår, 50% tredje halvår og 80% fjerde halvår.. Tror det var det eg fikk... Man kan få stipend ja, eg fikk det første året... Neste kunne eg ikkje få det, for eg tjente for mye...

Tror eg fikk fullt stipend det året eg fikk...men skal ikkje si det 100%.

Skrevet

Takk for svar=) Driver å regner litt på om vi har råd til at jeg søker lærling plass til høsten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...