Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg- please!!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjønner ingen verdens ting. Jeg har tatt to CB tester som viser veeeldig svakt strek. Dvs den første testen er en svak blå strek, den 2 enda litt svakere, så vidt den kan skimtes.De ble tatt med 2 timers mellomrom. Er 1-2 dager over ikm(Har 26-28 dager syklus). Har også fått litt lyst,lyst rosa utflod(sorry!!) og i dag kom det 2 dråper lyst blod i trusa. Venter jo selvfølgelig på at tanta er rett rundt hjørnet.

Er det noen som også har er erfart dette? Er det vanlig å blø bittelitt i starten, eller er dette et dårlig tegn? Håper virkelig på solskinnhistorier her nå altså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har dåli erfaring m cb testan m streker.har altid fått et svaaaaakt strek. Prøv og ta dn digitale da? Elr quik respons?

Skrevet

Prøvde en qick respons i går, med samme rasultat. Er vel bare å kjøpe en digital. Men lurer veldig på dette med blødning i tidlig graviditet.Er det vanlig med bittelitt blod?

Skrevet

Det er ganske vanlig med litt blødning/utflod helt i starten.

Ta en test i mrgen tidlig. En svak strek er bedre enn ingen strek. Jeg hadde flere svake streker før jeg reiste til legen og tok en blodprøve. De er 100 % sikker.

Masse lykke til.

Skrevet

Takk, da får jeg leve på håpet litt til... :-)

Skrevet

jeg tok en cb og to qr som alle viste svake streker... og så ventet jeg noen dager og tok en cb digital som viste gravid!! Så det kan være tidlig etter befruktning ennå, derfor ikke strekene er sterkere..

Skrevet

Jeg tok en cb den dagen jeg ventet mens, og en dagen etter. Begge hadde svakt kryss.. To dager etter det, tok jeg en ny cb, og da var streken sterk og fin:) Kan bare hende det er litt tidlig ennå. Ta en ny om en dag eller to:) Lykke til!

Skrevet

Hei

Det er helt normalt med småblødninger tidlig i svangerskapet. Jeg hadde brun utflod/amåblødninger de første ukene. Idag er jeg 10+2, har vært på ultralyd og alt er fint. Blødningene har også gitt seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...