Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Ellinor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til ultralyd senere i uken og jeg håper vi da får se kjønnet. Blir det en jente skal hun hete Ellinor. Hva syns dere om navnet? Guttenavn sliter vi med, noen som kan komme med forslag til navn som er i samme bane som Ellinor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det minner meg om en lærerinne på høgskolen som jeg fikk STOOOOR respekt for.. Velger du dette navnet får du en klok og kunnskapsrik frøken;)

Skrevet

Syns det er søtt jeg =)

Skrevet

Det er heilt nydeleg. Har kjempelyst på det namnet viss vi får ei jente,men mannen er ikkje heilt med på det.

Skrevet

vi skal også kalle babyen vår for Ellinor viss d blir jente vi syns d er super fint:)

Skrevet

det var fint, og ikke sånn kjempevanlig lenger:) ( er vel ingen hemmelighet lenger at jeg ikke liker masseproduserte navn..er noe dritt når det er en klasse hvor åtte har samme navnet..)

Skrevet

Det var et koselig navn:)

Hva med Elliot om det blir gutt.....

Så Theodor var nevnt som forslag og, det er og et veldig koselig navn...

Skrevet

Kjempesøtt navn. Jobbet i barnehage i 3 år og der var verdens nyyydeligste lille 3-åring som het Ellinor!

Skrevet

Det heter mamman min :) Syns det er veldig fint jeg! Har lyst på Nora selv hvis det blir jente, for det blir litt "oppkalling", men samboern er ikke enig... Ultralyd i morgen, så da kan vi kanskje begynne å tenke på navn for alvor ;)

Skrevet

Kjempefint!

Skrevet

HI her. Takk for tilbakemelding.. Blir spennende å se i kveld da hva vi får. Har ikke UL før kl 21.00.

Syns Elliot var litt kult, skal nevne det for mannen etterpå. Theodor er også fint, men hadde en katt med x en som het det. he he.

Skrevet

Veldig fint, mormoren min hette det.

Skrevet

Hi her. Vi var på ul i dag og det blir gutt så da blir det ikke Ellinor. Kanskje neste gang.

Noen forslag til guttenavn?? Liker litt trauste gammeldagse navn som ikke alle har..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...