Gå til innhold

Det var vel litt i sterkeste laget for meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

skuddene i kabul.... livet er skjørt...

Jge tror jeg kommer til å holde litt hardt i kjæresten min i natt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-såg det ikkje...heldigvis egentlig, ver nok et sterkt program vil eg tru.. Det var nok en forferdelig opplevelse for dei alle.

Skrevet

Ja, dette var definitivt sterkt!!! Og interessant og skremmende og fryktinngytende og lærerikt...

Jeg grøsser. Synes det er fælt å se på, men vet samtidig at det har jeg faan så godt av her jeg sitter inne i min (når alt kommer til alt) trygge boble..

Skrevet

Jeg så ikke dette programmet, men jeg så et annet program her en kveld. Om en liten gutt som ble født annerledes.......jeg var i ferd med å skru over på en annen kanal da jeg syntes det ble så vondt og vanskelig å se på den stakkars lille gutten og familien....men tok meg i det og ble litt irritert på meg selv. Jeg så programmet ferdig og jeg hikstgråt.....

Vi trenger noen ganger å bli påminnet om hvor enormt heldige vi er:-)

Skrevet

Jeg så programmet, og må si at jeg føler med han fra Scanpix som bare var 24 år og så rett i geværmunningen...... Lurer på hvordan man kan sove om natten etter noe sånt.

Og så grusomt da de hentet kisten på flyplassen......

Men som Attpåklatten sier, av og til trenger vi og bli minnet på hvor godt vi faktisk har det.

Og jeg tenker mye på familien til Carsten Tomassen.....Et, sikkert for han, rutineoppdrag...Som ender så tragisk.

Og må si at Fredrik Græsvik er utrolig til å formidle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...