Gå til innhold

Blei redda av barnefar i dag!:-)


Anbefalte innlegg

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Jeg har hatt min første helg uten barn nå, og hadde det kjempekoselig. Barnefar hadde jentene, og det gikk bra, men han unnlot bevisst å fortelle meg at Iris hadde blitt litt syk (slik at jeg ikke skulle måtte tenke på det, og heller hygge meg). Så da jeg henta henne i går hadde hun spydd litt og hun hadde feber. Hun har heldigvis blitt bedre, men jeg blei jo smitta med en gang + at jeg fikk mensen (og jeg er blodfattig fra før av), og hadde en dårlig natt. Da jeg endelig fikk sove våkna selvsagt Iris, så jeg var som en zombie. Sa i fra til barnefar, og han kom med en gang (da hadde han levert Telma i barnehagen), og avlasta meg. Så måtte han på et møte, men han kom tilbake med en gang det var slutt, og han og Iris henta Telma mens jeg endelig fikk sove. Så lagde han mat her, før han og Telma dro hjem. Fikk i meg litt mat, og kom heldigvis i bedre form...sist gang jeg fikk omgangssyken så var jeg syk én dag hver 3. dag, så det blir interessant å se hva som skjer nå. Håper jeg slipper unna med kun én dag...blir syk nok av å ha mensen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott gjort da :) Masse god bedring til dere alle :)

Skrevet

snill mann du har da, skulle bare mangle når du lå syk stakkar;) ikke kjekt, går vist omgangssyke over hele landet;(

Skrevet

Så snill barnefaren var da, ikke alle som stiller opp på den måten, skal jeg si deg. Nydelige navn hadde du på jentene også:-)

Skrevet

Utrolig flott gjort av han!!!

Bra å høre at han er god og hjelper deg!

 

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...