Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Slutt mellom meg og eksen for en stund siden.. Har begynt å snakke med en annen fyr nå,og jeg er litt små betatt av han.Selv om jeg nesten ikke kjenner han.. Kunne tenke meg å blitt bedre kjent,og det vil han også.. Føler jeg ikke kan pga eksen min.. Jeg har sagt at vi kanskje kan prøve på igjen dersom han skjerper seg (alkohol...) Men samtidig vet jeg ikke om jeg vil tilbake... Kjennes ut som jeg går bak ryggen på eksen min... Hva bør jeg gjøre? kutte kontakten med den nye fyren og se an i forhold til eksen? Jeg har gitt han uttallige kjangser egentlig...så jeg vet ikke hvorfor jeg gidder enda egentlig. Men kjenner jeg savner han,samtidig som jeg ikke gjør det... Dersom jeg møter han nye fyren er jo det bare for å bli bedre kjent,og det skader jo ikke. Men treffes vi og liker hverandre,vil vi sikkert treffes igjen osv... Vanskelig valg dette her... tenker på det hele tiden
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Ingen som har noen råd ang dette?? jeg er litt fovirra for tiden.. Har snakka litt med søstra mi,og hun mener jeg bør treffe han nye. Det skader jo ikke...Selv om jeg har veldig lyst,føler jeg at det blir feil. Huff... Noen som har vært i samme situasjon? hva gjorde dere eventuelt?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Jeg syns ikke at det er noe som heter å prøve på nytt når du allerede har gitt han flere sjanser og du nå endelig har gjort det slutt. Møt han nye og kos deg.
3 blå Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Det er kun du som vet hvilke føleser du sitter med, men jeg pleier å høre på magefølelsen min. Den har hjulpet meg mer enn en gang Men når du er i tvil, så kanskje du bør avvente hele opplegget? Kanskje du egentlig ikke er klar for å møte en ny?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå