Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Hei! Jeg er i uke 30, og har vel egentlig de 1-2 siste månedene blitt mer og mer hoven nedentil.... Føles egentlig ut som at alt "inni der" blir presset nedover, og dette føles ømt og ubehagelig. Samtidig er liksom kjønnsleppene også ganske hovne... Nice..... :/ Mener å huske at jeg hadde det slik under forrige svangerskap også, men er det normalt?? Eller har det med slappe muskler el. å gjøre? Velger å forholde meg anonym på dette spørsmålet.... Takker for alle svar!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Hellu ja da er vi to!! hehe! har vert hoven og har ikke kunnet ha noe som helst sex de 3 siste mnd :/ er helt opphoven... var sånn sist også.. men blir bra igjen etter man har født
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 joda det er flere som har det slik særlig etter SEX. Da går det mange mange timer før at det går deg til noe som kan ligne normalt. I tillegg pulser det veldig lenge etterpå.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 HI her... Skjønner hva du snakker om, og har det sånn jeg og... Men her føles det egentlig som at jeg alltid har hatt sex -hvis du skjønner!!? Så etter sex nå, er jo bare helt syyykt... heh....
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 joiner her jeg også Veldig frustrerende,jeg har lyst på sex og sambo har men jeg orker bare ikke,er så sårt og ømt og hvis vi har gjort et tappert forsøk er det jo helt jævli og gå på do,gå normalt og sitte normalt. Håper VIRKELIG dette går over etter fødsel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå