Gå til innhold

Dere som har barn rundt 6 mnd alderen

Anbefalte innlegg

Skrevet

sover de hele natten igjennom?

Og når regner dere natten i fra og til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja.. såver frå ca 21 til 0830.. ho er snart 7 mnd...

Skrevet

Tulla er snart 6 måneder og er i seng før 7 hver kveld. Hun våkner når vi går å legger oss, ca 12, og da vil hun gjerne ha mat (men tror ikke hun hadde våknet om hun hadde hatt eget rom eller om vi hadde døgnet). Så har vi en mat runde til i løpet av natten før vi våkner 7:30 - 8:00 en gang.

Skrevet

6 mnd i morra :) Sover fra 21 til rundt 09-10 neste morgen uten noe mat på natta. Noen ganger kan hun våkne i 6-7 tiden men gir henne smokken så sover hun igjen. Dette har hun gjort siden hun var nyfødt, og så skriker hun heller ikke når hun våkner.

Skrevet

sønnen min blir 6 mnd om en uke. Han legger seg 21.30 sovner ca 22.00. da sover han til i 4 tia for litt pupp så sover han til ca 09.

Skrevet

Gutten min er 6 mnd gammel, og sover fra 1830 til 5-6 om morgenen. Våkner kanskje for å få smokken, men ikke ellers.

Skrevet

Jenta mi er i seng mellom 18-18.30 og sover til ca 07, våkner en gang for spising mellom 04-05.

Skrevet

Snuppa vår er i seng før kl 19, og vi står opp igjen i halv 9-tiden. Får mat en gang mellom 4 og 7, men sovner igjen med en gang etterpå.

Skrevet

jenta mi er 6mnd og 13 dager. hun sover fra ca 19.15 til 07.00, uten mat eller smokk putting :) dette har hun gjort i ca en mnd!

Skrevet

Leah sover ikke natten gjennom..Hun legger seg 19.30-20.00 og er våken for mat og smokk minst 1 gang før 07-08..Jeg vil kalle det å sove natten gjennom når hun sover fra hun legger seg til minst 06 neste morgen:)

Skrevet

uff, blir misunelig på dere med barn med så godt sovehjerte!

lillegutt sover fra 1930 til 00,00 og våkner for å amme, sovner igjen, men våkner sånn ca hver time ekker to for mer kos og pupp. står opp ca 0500 eller 0600.

jeg er så sliten, går rundt som en zombi hele dagen.

lillegutt er snart 6 mnd

Skrevet

Det varierer ennå men nå for tiden er han i seng i 19 tida og våkner 1-2 ganger for mat. Opp 7.30-8.00 tiden ca..

Han har nettopp hatt en urolig període på natta, våknet 6-7 ganger og måtte bysses og bäres..det begynner å bli bedre nå..Tror det er flere tenner på gang..

Han er 6 mndr og ei uke gammel..

Skrevet

her er det bare tull kommer ikke inn i noen skikkelig rutine.hun la seg fint kl 21 til hun var 3 mnd og nå i 3 mnd har hun bare tullet...sovner helst i armene mine noe som jeg vet veldig godt bare er tull....er ikke for ferber metoden,men vurderer en mini ferber snart.hun våkner fra 2 til 5 ganger natten kansje bare for tytt men og for pupp....vi står opp rundt 08.30.. hun har vist tegn til å være trett i 20 tiden og jeg har lagt henne,men gjett om det har vært en times lur..etter en times prøving å gå inn med tytten og roe henne(kun meg hun godtar skriker mer når pappaen kommer)så har jeg tatt henne opp er såå sliten.....dumt det med pappaen han blir skikkelig lei seg..men sånn kan det gå når jeg har tatt meg av henne de siste 5 ukene så å si alene når han har ligget med brestet rygg å ikke fått lov å bære henne eller noe..men nå er han i gang igjen heldigvis for alle...blei rotete dette føler alt jeg skriver blir rotete hehe jaja...dere fikk med dere at vi ikke har noen spes rutine....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...