* 5 om dagen * Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 sitter med en 6 mnd gammel bærbar pc, vista. Tidligere så var det sånn at når jeg markerte en internett adr ( www) så spurte den om det skulle åpnes i nytt vindu... Det spør den ikke om mere, og er det noen som vet åssen jeg får slått det på igjen? jeg har vært inne på verktøy, alternativer for internett, og der på avansert, men finner ikke ut av det...har vel noe med faner å gjøre....så dere ???? kom igjen.....
Dotten Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Bruker du Explorer, Mozilla Firefox, Opera eller hva? Kommer vel litt ann på hvilken du bruker kanskje.... Er ikke sikker selv altså!
* 5 om dagen * Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2008 inne på denne ligger det hovedsakelig explorer, men jeg har lagt til mozilla firefox, for den var så veldig ustabil uten. men jeg mener at den slutta å virke en god stund etter at jeg la den inn....
Dotten Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Når du klikker på en link i Firefox, så åpnes det en ny fane autimatisk. I hvert fall hos meg....
Dotten Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Gikk inn på Tools, Options og valgte Tabs, der kan du huke av for om du vil at det skal åpnes i ny fane eller ei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå