Graciegirl Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Nå har jeg kikka sånn halvveis på Ylvisbrødrene mens jeg har dibbet litt. Er det bare meg eller blir programmet bare teitere og teitere? Vet det var en diskusjon forrige uka også. Eneste positive i dag var at jeg kunne ikke se at det var noen med alvorlige problemer. Noen ganger har de jo med mennesker som lever i triste vilkår. Kan ikke huske å ha sett noen som kvalifiserer for tittelen Norges herligste. Trodde at programmet skulle være artig, men det er jo bare trist og dumt. Håper ikke dette kvalifiserer for en ny runde senere!
dritgrei hei hei! Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Du orka det du ja. Jeg så de tre første minuttene, og gav demrett og slett en sjanse til, men nei.... det gikk tre minutter så ville jeg heller se på hjernedøde ungkaren.... det er jo kosleig. Det andre programmet er bare trist.
Natteravnen* Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Har ikkje sett så mange av programma, men kan ikkje akkurat sjå kva som er `norges herligaste` med det. Men ok tidsfordriv av og til. - men det var vel ikkje kun det dei ville med programmet sitt...
eirin20 Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 ELSKER DEM JEG <3 ler meg i hjel hver gang!
annaka Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Så programmet en gang, og syntes de latterlig gjorde intervjuobjektene. Orker ikke se det flere ganger.
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Burde skifta namn til norges orginaler.....:0( En av de som var med følte at de gjorde altfor å drite han ut...Orker ikke se programmet mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå