Gå til innhold

Barndåp & dessert.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vi rar som ikke skal ha dessert i barndåpen? Vi skal ha alle 50 gjestene til middag. KOmmer ikke noen ekstra til kaffen. Vi skal servere gryterett, og tenkte å sette kakene frem når vi har ryddet av bordene. Skal ha 12 kaker, og hadde ikke planlagt å ha dessert. Nå kommer svigermor og sier at vi MÅ ha dessert. At det er kjempe rart om vi ikke skal ha det... Hva syntes dere? Skjønner ikke hvordan folk skal få plass til middag, karamellpudding og kaker når vi ikke skal ha så mye pause mellom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kakene kommer jo omtrent som en dessert.

Vi hadde ikke egen dessert!

Hadde koldtbord, og koset oss lenge med det.

Satte maten bort, ryddet sammen og "vasket opp".

Så ble det straks tid for å sette frem nye fat og kakene.

Jeg har hvertfall aldri savnet dessert i dåper før.

Skrevet

50 gjester??vanvittig mangen da:)hmm er vondt å si..hvis det er økonomien som stopper dere er dere ikke rare...men kansje noen forventer dessert,hvertfall små barn?? hva me å få svigermor til å lage karamellpudding? eller kjøp billig pia hestesko iskake eller 2 l bokser med is...eller fruktcoctail på boks..

Skrevet

ser at svaret mitt ble litt rolsete...viu hadde ikke dessert vi hell,men vi hadde koldtbord og is på kakebordet:)

Skrevet

Ja, det blir mange. Vi hadde invitert over 60 gjester. Har invitert alle våre onkler og tanter også. Vi er ganske ung og har veldig god kontakt med alle, så syns det ble så rart å ikke be det. Og i tillegg har saboer all sin familie ganske langt unna her, så syns det ble så dumt å be de bare til kaffe, når de må kjøre 6 timer...

Nei, er ikke økonomien som stopper oss. Hadde bare ikke tenkt å ha det... Har så mange gode kaker at vi tenkte vi ikke trengte det. Vet ikke hva som er vanlig.. Husker ikke fra barndåpene jeg har vært i tidligere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...