jonamam Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 De skal ha karneval i barnehagen på skuddårsdagen, og småen har bestemt at han vil være spøkelse. Jeg er veldig lite kreativ desverre, og hadde tenkt å kjøpe et. Problemet er at de spøkelseskostymene jeg har funnet begynner på 5-6 år, og det blir alt for stort til han som er tre og et halvt. Noen som kan hjelpe meg litt på vei? Hvordan lager jeg et spøkelseskostyme??? Evt noen som vet av et sted i Bergen de selger mindre spøkelseskostymer?
Tingelingelate med to tomater Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Kan du ikke klippe hull i et laken som du trer over hodet hans...og i og med at ansiktet vises da så kan du jo bare male han i ansiktet som et spøkelse...så slipper han å gå med lakenet over seg...er jo veldig enkelt det da?
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Du tar et laken. Klipp det til så det blir som en kappe fra halsen og ned, sy rundt, klipp hull til armene. Så tar du en rest og lager en liten lue/hals. mal han hvit i ansiktet og svart rundt øynene med eyeliner e.l. Jeg gjorde dette med min, og har ikke engang symaskin, bare tråkla sammen sømmene raskt for hånd. Det ble så stilig, så:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå