Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Har de siste dagene vært litt "støl" i underlivet (på samme måte som om etter sex..) og avogtil kjent slike "stikninger" i eggstokkene, slik som jeg har hatt rett før mensen. Tegn på at slutten nærmer seg eller det helt vanlig å ha d et sånn.. (er i uke 34)
Ladybug~N&E Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 heeelt vanlig. "stølheten" er nok bare babyen som "ordner seg til" nedi bekkenet ditt. stikningene er nok bare ligamentene. magen vokser jo fremdeles. livmoren ihvertfall;) murringer og sånt er også helt normalt. alt henger sammen med modning/klargjøring nå i siste del av svangerskapet men det betyr ikke at fødselen skjer i nærmeste fremtid;) det er veldig normalt å ha det slik de siste ukene før fødsel. er mye som skal gjøres klart vettu;) må nok henge i stroppen en 5-6uker til!! husker jeg hadde det slik fra ca uke 32. (han kom i uke 38 men det var pga igangsetting. han var liten så han hadde sikkert kommer på overtid om jeg ikke hadde blitt satt igang!!)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Støl i underlivet etter sex? Har typen din en kjempekjepp eller??? Man kan bli støl i underlivet og neddi der når babyen begynner å feste seg i bekkenet. Da kan du kjenne stikninger også.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 (HI) Haha.. Ikke SÅNN støl da.. bare sånn bittelitt øm.. umm.. vanskelig å forklare.. men.. man kjenner det jo når man har hatt sex da. Ikke på noe vond måte, men likevel. blæh.. leter nok litt for mye etter tegn på at det nærmer seg, litt lei! (jada, er ikke bra med for tidlig fødsel, men er vel lov å kanskje tenke på et par uker før tida..)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Tihi, skjønner! Spørs vel hvor "rå" sex man har og kanskje!? Det du kjenner er nok modning ja. Men det har jeg også kjent i noen uker nå, og er nå i uke 38. Håper på fødsel snart jeg også!
April76 er på overtid! Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 modning og modning fru blom....jeg også har gått sånn over lengre tid, men da jeg var på kontroll i uke 39+++++++ så var jeg slettens ikke moden nei! Det er vel bare tegn på at babyen kommer lengre ned i bekkenet
BlåklokkaVest Skrevet 19. februar 2008 #7 Skrevet 19. februar 2008 Fru Blom? Prater du til meg? He-he! Jeg heter faktisk fru Blom, tro det eller ei! Hi-hi-hi! Måtte bare kommentere det :-) Jeg har hatt det slik som du, HI, siden ca uke 31-32. Tipper det er babyen som begynner å strekke litt i "bunnpanna" vår :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå