Maryon Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Lurer på om du kan ha rett når du spådde meg sist, da så du graviditet på meg nå i feb/mars? Har hatt så mye murringer de siste dagene nå før IKM, å jeg bruker aldri ha murringer i det hele tatt, kun ved graviditet. Lurer også på om du ser om mannen bytter jobb nå snart, han sliter veldig med om han skal bli i jobben han har i dag eller om han skal begynne i den nye jobben han har fått? J 220473 h 100270 Tusen takk for tidligere svar, synes du er veldig flink:)
Mamalari Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 ser ut som det har klaffet nå ja:) Vil ikke si hva mannen din skal gjøre. Men hvis han bytter jobb så ser det ut som han vil føle et tap over den andre jobben. Ikke akkurat at han vil angre, men at han på en måte vil føle seg usikker på om han har valgt rett. Hvis han fortsetter i den jobben han har nå så får jeg opp et kort som indikerer en nedgang i økonomi. Kan være at han vil få bedre økonomi i den andre jobben. Den jobben han har nå ser ut til å kreve mer i fra han. Husk at ting kan forandre seg etterhvert. Så selv om jeg får opp dette akkurat nå, så kan det bli bedre med tiden:)
Maryon Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2008 Tusen takk for at du tok deg tid til å svare:) Stemmer veldig det du ser om mannen, han sliter veldig med valget. Han har dårlig samvittighet over for den gamle jobben , men samtidig veldig lyst på å lære noe nytt.Han føler også at han har møtt veggen når det gjelder den gamle jobben.nettopp fordi den krever så mye. Synes du er veldig flink:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå